خانما باردارم گلو درد دارم ...چیکار کنم

۵ پاسخ

آب نمک غرغره کن
شربت دیفین هیدرامین غرغره کن
آبجوش و عسل و لیمو سنگی بخور
مایعات گرم هم بخور

عسل و لیمو ترش و آب جوش مخلوط کن بخور به دانه هم خوبه دم کنی بخوری

منم سرما خوردم از دیروز ینی عاجزشدم

اگه تازه‌شروع شده گلو دردت .....سیب بخور..... پرتقال بخور.....هرروز صب ناشتا عسل لیمو ترش با آب جوش درس کن بخور زودی خوب میشی......چای گرم هم‌بخوری دردش کم میکنه

منم اینطوری بودم از صبح ابریزشم داشتم. و گلومم درد میکرد. پاشدم اب نمک قر قره کردم و یه عالمه پرتقال خوردم الان بهترم

سوال های مرتبط

مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری