آب نمک غرغره کن
شربت دیفین هیدرامین غرغره کن
آبجوش و عسل و لیمو سنگی بخور
مایعات گرم هم بخور
عسل و لیمو ترش و آب جوش مخلوط کن بخور به دانه هم خوبه دم کنی بخوری
منم سرما خوردم از دیروز ینی عاجزشدم
اگه تازهشروع شده گلو دردت .....سیب بخور..... پرتقال بخور.....هرروز صب ناشتا عسل لیمو ترش با آب جوش درس کن بخور زودی خوب میشی......چای گرم همبخوری دردش کم میکنه
منم اینطوری بودم از صبح ابریزشم داشتم. و گلومم درد میکرد. پاشدم اب نمک قر قره کردم و یه عالمه پرتقال خوردم الان بهترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.