۴ پاسخ

آره خیلی برف قشنگیه

کاش یه برفم اینجا میبارید دلمونو خوش میکرد
فقط باد و سردیش به ما رسیده💔

کلا همه جا بعد از این جو چقدر دلگیر شده

خووووشبحالتون کیف دنیا رو ببرید😐

سوال های مرتبط