فرزند پروی
شیر خشک لطفا راهنماییم کنید

تصویر
۶ پاسخ

یچیزی بپرسم؟ اینایی که مینویسن برو تراپی برو روانشناس، شماها خودتون واقعا اینجوری نیستین؟؟ حس میکنم ماها ک اینجوری شدیم داریم تو فضایی جایی زندگی میکنیم

فک کنم طبیعی باشه منم گاهی حال و حوصله کسیو ندارم جوری ک دلم می‌خواد کسی رو نبینم

منم اینجوریم عزیزم افسردگی بعد زایمان امکان داره مدتی بعد زایمان خودشو نشون بده ولی ب نظر من از خستگیه خب بچه این سنی داشتن رسیدگی خیلی زیادی میخواد ب نظر من طبیعیه سعی کن خودتو آروم کنی سرگرم کنی و هی ب خودت تلقین کنی ک این مدت و این شرایطم میگذره و واقعا موقته این شرایط

برو روانشناس خوب شهرتون،خوب میشی حق داری مادر شدن خیلی سخته

عزیزم یوگا انجام بده

عزیزم برو تراپی فک نکنم کسی بتونه اینجا کمکت کنه

سوال های مرتبط

مامان امیر حیدر مامان امیر حیدر ۱ سالگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی