۲۰ پاسخ

چس تومن

کی عیدی میده بابا پسرم یه تومن😂

من 700
1100هم پسرم

تا الان ۳تومن پارسال عیدای پسرمو یکمم خودمون گذاشتین سکه پارسیان گرفتیم امسال نمیدونم چقدر شده میشه چیزی گرفت یا نه

خودم هیچی فقط شوهرم عیدی داد

۸ تومن فعلا

فکر کنم ده تومن تقریبا خودم و پسرم

گوزتومن

خودم هیچی ۹۰۰تومن بچه هام

3 تومن

۱ و ۹۰۰

خودم ۱۰تومن دخترم ۱۷تومن

۳ تومن

۴میلیون و ۵۰۰ که برم واسه پسرم دوچرخه بخرم

گوز دلار

مادر شوهرم زحمت کشید ۱۰ تومن داد از اول عید دارم فکنم میکنم کجا سرمایه گذاریش کنم
۱۰ ملیون نه ها ده هزار تومن

۴۵۰۰ شد عیدی های دختر و پسرم فعلا

امثال آنچنان عیدی ندادن ۲وخورده ای پسرم ۵۰۰ عیدی خودم روهم ۳ تومن پارسال بیشتر بود 🙂

هیچیییی🙁🙁

۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان امیر حیدر مامان امیر حیدر ۱ سالگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی