ما که نه جایی رفتیم نه عیدی گرفتیم
چه تزریقایی کردی عزیزم
ما اصلا جایی نرفتیم عید دیدنی
ولی سه تومن خانواده خودم و همسرم دادن دخترم
همسرمم برا خودم انگشتر گرفت 😅
اجی درخواستمو قبول کن
من هیچی دخترم خیلی کم گرفت😅 ولی لباس مادرم براش گرفت
چس تومن
ای جانم قشنگه
خودم که عیدی نگرفتم
خودم یا بچه؟منکه از لیست عیدی بگیرا حذف شدم
خيلى قشنگى😍😘
خودم ۴
دخملی ۶
صفر گرفتم
دلانا 35 تومن گرفت مامانش نمیدونم نترسیدم گلم
عیدی رو ولش یااا خدااا😅😅
عکس خودته؟
جووون بابا🤤🤤🤤🤤
خودم ۶ لیام ۱۱
هیچچچ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.