۱۶ پاسخ

ما که نه جایی رفتیم نه عیدی گرفتیم

چه تزریقایی کردی عزیزم

ما اصلا جایی نرفتیم عید دیدنی
ولی سه تومن خانواده خودم و همسرم دادن دخترم
همسرمم برا خودم انگشتر گرفت 😅

اجی درخواستمو قبول کن

من هیچی دخترم خیلی کم گرفت😅 ولی لباس مادرم براش گرفت

چس تومن

ای جانم قشنگه
خودم که عیدی نگرفتم

خودم یا بچه؟منکه از لیست عیدی بگیرا حذف شدم

خيلى قشنگى😍😘

خودم ۴
دخملی ۶

صفر گرفتم

دلانا 35 تومن گرفت مامانش نمیدونم نترسیدم گلم

عیدی رو ولش یااا خدااا😅😅

عکس خودته؟
جووون بابا🤤🤤🤤🤤

خودم ۶ لیام ۱۱

هیچچچ

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙 مامان ماهلین 🌙 ۱ سالگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان آراز مامان آراز ۱ سالگی