۱۴ پاسخ

اکثرا به دریا ۱۰۰ دادن دو نفر ۵۰۰دادن یکی دونفر هم ۲۰۰ الان تو این شرایط من توقع عیدی نداشتم بخدا

مادربزگاش ۱۵۰۰
عمش یک
خالش دو
منم ب عمه و دخترش نفری یک دادم
ب خالشم ک مجرده سه دادم چون دو داد
بقیه دورترا هم ۲۰۰ و ۱۰۰

هیچی ندادن عموهای بچهام منم ندادم بهشون ..فقط بابا بزرگم ۳۰۰دادن بهشون و مامانم ی تومن همین🥴تو این جنگ عیدی چیه خاهر

مابه بچه جاریم هرکدوم ۲۰۰دادیم حالا خانوم می‌خواسته بیاد ماخونه نبودیم قهر کرده پس درنتیجه عیدی نفس پر

من به همه نوه ها ۲۰۰ دادم
اونایی که دورتر بودن هم ۱۰۰

ماچون بچهای خانواده شوهر زیاد بود بیشتراز ۵چ نفر ۵۰ و ۱۰۰ دادیم به پسرمم هم ۱۰۰ دادن هم ۲۰۰ هم ۱ میلیون پسرم ۵ میلیون عیدی گیرش اومد

هیچ کسی بمن و بچم هیچ پولی نداد

ما یکی ۱۰۰ یا ۲۰۰

۲۰۰تا ۵۰۰

پدربزرگ پدری ۲۰هزار تومن داد

من فقط به داداشم ۵۰۰ عیدی دادم، از سمت شوهرم هم به دخترخالش ۵۰۰ چون خیلی به من لطف داره خالش. همین. دیگه فقط عیدی گرفتیم

هیچی ندادم اومدم مسافرت نزدیکا ۵۰۰ دادن دور تر ۲۰۰ ۱۰۰ ۵۰

۵۰ تومن دادن
۵۰۰تومنم دادن

۲۰۰،۵۰۰

سوال های مرتبط