۵ پاسخ

اگه علائم سرماخوردگی نداره رفلاکسه دختر منم از ۶ روزگیش سرفه رو بخاطر رفلاکسش داشت

نه طبیعیه

نه طبیعیه پسر منم همینطوره

احتمالارفلاکس

نه طبیعی هست دخترمنم همینه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد