۷ پاسخ

خنکی بخور..ماست خیار

ببین اگ قند دیابت نداری اب قند بخور یا ابجوش نبات

عرق کاسنی بخور

برو پیش دکتر ایمونولوژی، دوس من دکترش هر چی میداد فایده نداشت،بعد رفت متخصص ایمونولوژی خوب شد
واینکه اون میگفت به مکملا حساسیت داده بود،رفت مسافرت ۱ هفته قرصاشو یادش رفت بخوره خوب شد،بااینکه از اول بارداری می‌خورده مشکل نداشته،ولی یهو حساسیت داده

گرمی خوردی

وااای منم از ابتدای بارداری کهیر میزنم ، ببین تنها قرصی که خطر نداره قرص کلرفنیرآمین ۴ میلی گرمه برای کودکان تجویز میشه اما برای من جلوی کهیر زدنمو میگیره یک روز در میون میخورم من

صابون بگیر از عطاری ببین خوب میشه حتما آلرژی داری بر‌و دکتر پوست

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙😍❤️ مامان مهدیار💙😍❤️ ۸ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرفری💕 مامان فرفری💕 ۶ ماهگی