۸ پاسخ

وا نوشته همه چیو دیگه

برا منم همینجور بود ساک دیده شد اما کیسه زرده و جنین نه
بعد دوهفته که رفتم تشکیل شده بود چون زود رفته بودم

الان چند هفته ای؟۵ هفته یا ۷ هفته؟

همون نوشته دیگه عزیزم ولی ب انگلیسی 🤪

سن حاملگی زده ۵هفته زود رفتی ۸هفته برو

جنین و قلب دیده نشده دوهفته دیگ برو

سلام گلم تازه کیسه بارداری تشکیل شده ولی کیسه زرده اینا نه

زود رفتی سونو

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری