۶ پاسخ

من انجام دادم؛ هم سلفری هم امنیو فاکتور رو بردم پرداخت کردن کامل؛ نسخه پزشکت؛ ازمایش هات و سونو انتی هم ضمیمه میکنی. من چون انتی بالا بود و سلفری هم مثبت بود و مجبور به امنیو شدم؛ همه اینا رو ضمیمه کردم؛ هزینه کامل برگشت زده شد.

عزیزم شما اول nt دادی ریسک داشت که سلفری دادی هزینشو داد ؟
منم میخواستم با بیمه تکمیلیم برم سلفری میگه برای اینکه معرفی نامه بدم اول باید آزمایش غربالگری رو بدی اگر خدایی نکرده ریسک زد اونموقع بیمه تکمیلی بهت تعلق میگیره

من آزمایشگاه دنا رفتم بیمه ام هم سامان هست. توی سایت نسخه ی پزشک بارگذاری کردم فرداش معرفی‌نامه برای آزمایشگاه صادر شد رفتم آنلاین کم کرد. از نماینده بیمه تون تلفنی بپرسید راهنمایی میکنه

اگه تهرانی من ازمایشگاه دنا رفتم همونجا انلاین کم کرد ۱تومن شد کلا

بدون دلیل هم باشه بیمه تکمیلی میده

ازمایشگاه ازاد حساب میشه بعد فاکتور میدی میگیری دیگه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🤰 مامان معجزه خدا🤰 ۵ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی