کسی واکسن mmr رو زده در پریودی؟ روز چند پریودی باید زده بشه؟؟

۳ پاسخ

سلام دوستان دکتر بهم گفت واکسن mmr بزنم اگر نزنم مشکلی پیش میاد

واکسن سرخجه رو میگن تو پریودی بزنین که مطمئن باشین باردار نباشین
چون تو بارداری اصلا نباید زده بشه
و بعد تزریق واکسن تا سه الی چهار ماه باید حتما جلوگیری مطمئن داشته باشین
چون اگر توی اون سه چهارماه باردار بشین جنین حتما مشکل بزرگی پیدا میکنه.

چی هست ؟همه باید بزنن؟

سوال های مرتبط