ناهار چی دارین ؟

باسلق شب یلدا بود
شیر خشک
پوشک

تصویر
۹ پاسخ

عدس پلو بع درخواست شوهر

مثل همیشه نیمرو 🤣

هنوز هیچی 😂

هیچی😂

ابگوشت

خونه مادرشوهرمم دعوتیم😁

از شام تولد دیشب زرشک پلو با مرغ و سوپ جو مونده 😋

نیمرو😅
برا دخترمم سوپ گذاشتم

کتلت دیشب درست کردم من شبا فقط وقت دارم غذا درست کنم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر ۱۴ ماهگی
مامان 🎀پارلا🎀 مامان 🎀پارلا🎀 ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی