۷ پاسخ

زینبببب بیا کارت دااارم
شخصی نمیشه پیام بدم🤦🏼‍♀️

نازی 😍

ای جووونم عروسم میشی خوشگل خانم 😍❤️ دقیقا همون روزی که شاهان به دنیا اومده ۳شهریور

دخترت ۲۹ ام دنیا اومده؟یا ۳۰ام؟

ماشاالله بهش❤️

ای جوونم ماشالله بهش 🤩 امیدوارم خدا به منم یک روز یک دخمل بده که اینجوری قرتی اش کنم
🥹🥰

ایجونم در پناه حق باشی دختر ناز 🥹❤️

سوال های مرتبط

مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان مامان سه وروجک مامان مامان سه وروجک ۴ ماهگی