خانما یهو خیس شدم واسه چیه؟

۳ پاسخ

تو نت قبلا سرچ کردم گفت اگه کیسه اب باشه اول انگاری تو دلت یه چی پاره میشه بعد خیس میشی و بعد اون مثل دردای پریودی میاد سراغت

راه برو سرفه کن اگ بازم اومد برو دکتر

آره منم همینجوری شدم الان

سوال های مرتبط