۴ پاسخ

زود نیست؟ مگه ۶ ماهگی نباید داد

از ۳ماهگی زود نیس

من میدم ب پسرم سرلاک حریره بادام دوست داره و برنج فرنی

منم میخوام بگیرم نمیدونم چه طعمی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۷ ماهگی