خیلیییی دلم گرفتهههههه💔🥲

۱۱ پاسخ

چرا چی شده قشنگم

من چی رو باید بزنم تاپیکم دیده شه روی فرزند پروری دیده نمیشه تو دورهمی تیک نمیخوره قلبم داره میترکه

بگو عزیزم
وای منم همش خونه ام بخاطر‌پسرم مامانم هم ازم دوره برم خونه مامانم🫣

ای خواهرمنکه زایمان کردم شوهرهیچی برانگرفت حتی یک شاخه گل چندروزبعدش تولدم بودبازم هیچ وبازچندروزبعدش روز زن بازززم ههیچچ بهش هم گفتم خنده تحویلم دادگفت وضعیت اقتصادی خرابم جبران میکنم که ازاین حرفازیاد زده الانم داره تلویزیون نگاه میکنه میگم بیابچه توگهواره تکون بده میگه تاشام بیارم میگه دارم فیلم نگاه میکنم

چرا این قسمت کلا همش سوال شماس؟

ول کن بابا 😁😁.من‌برعکسه تاریخ تولد شوهرمو بلد نبودم حساب کن رفتم بهداشت جلوی شوهرم گفت تاریخ تولد آقاتون. گفتم فقط میدونم متولد ۶۶ بقیشو نمیدونم 😅😅😅وای خیلی بد بود

منم خیلی دلم گرفته کم مونده اشکم در بیاد از ی طرف دختر اصلا ساکت نمیشه همش.گریه میکنه بیدارع

هی دل من ار گرفتگی گذشته داره میترکه هر روزم گریه اس شیرم داره خشک میشه کاش دغدغه الانه منم این بود شوهرم تولدم یادش رفته😭😭

عزیزم ناراحت نشو منم بعد زایمانم سالگرد ازدواجمون بود گفتم کاری نمیکنم همسرم یادش باشه یادش رفت بعد بهش گفتم و باهاش حرف زدم گفت انقد این روزا دغدغه بچه رو دارم تا همین دیروز هم یادم بوده اما یهو یادم رفته
ماهای اول بچه دار شدن مردها خیلی ذهنشون درگیر میشه تو به دل نگیر

آخه چرا عزیز دلم تو ک بچه ت ب دنیا اومده باهاش باید یه دنیا دیگه داشته باشی

بیا بغلم عزیزم چراا🥺🫂

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نویان❤️نورهان مامان نویان❤️نورهان ۳ ماهگی