اونروز ی مامانی نوشته بود یک سال اول سعی کن فقط زنده بمونی من اونقد خندیدم🤣🤣🤣 دیدم راست میگه بخدا
دقیقا منم دوران حاملگیم دنده هام شدید درد میکرد همش میگفتم زودتر بزام راحت شم ولی نگو تازه شروع میشه 🤦♀️😂سخته ولی شیرینه 🥰
من اصلا دوست ندارم برگردم به حاملگی
پر از استررررس
همون بهتر که گذشت
الان میگذرونم به امید اینکه بزرگ مبشه بهتر میشه😅💪
حاملگی برام سخت نبود الانم سخته ولی شیرینه خدا ب همه اونایی که میخوان از این سختی ها بده
بزا مثل بقیه بترسونمت،تازه قرارع سخت ترم بشه کجای کاری😅نگران نباش با سختی ها پوستت هم کلفت تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.