۵ پاسخ

اونروز ی مامانی نوشته بود یک سال اول سعی کن فقط زنده بمونی من اونقد خندیدم🤣🤣🤣 دیدم راست میگه بخدا

دقیقا منم دوران حاملگیم دنده هام شدید درد میکرد همش میگفتم زودتر بزام راحت شم ولی نگو تازه شروع میشه 🤦‍♀️😂سخته ولی شیرینه 🥰

من اصلا دوست ندارم برگردم به حاملگی
پر از استررررس
همون بهتر که گذشت
الان میگذرونم به امید اینکه بزرگ مبشه بهتر میشه😅💪

حاملگی برام سخت نبود الانم سخته ولی شیرینه خدا ب همه اونایی که میخوان از این سختی ها بده

بزا مثل بقیه بترسونمت،تازه قرارع سخت ترم بشه کجای کاری😅نگران نباش با سختی ها پوستت هم کلفت تر میشه

سوال های مرتبط