۵ پاسخ

والا منکه هرکاری کردم نگرفت😂البته من شیر خودمو با شیشه میخواستم بخوره برای بعضی وقتا که نیستم ولی نشد دیگه بیخیالش شدم
چرا میخوای کمکی بدی؟شیرت کمه؟

ن خب اونوقت اینقد شیرین میشه دیگه سینه خودتم ول میکنه مزه شیر خودت براش شیرین نیس دیگه

نه تو شیرش نریز، سر شیشه رو شیرین کن
چرا اصرار داری کمکی بدی؟

شیر خشک شیرینه گلم
بهتره نریزی

خود شیر خشک ها شیرین هستن یکم

سوال های مرتبط