۶ پاسخ

منم امروز افتاد نافش😍

مبارکه گلم.کاش مال دخترمنم بیوفته

عزیزممممممم
قشنگ درکت میکتم چی میگی

ای‌خدااا🥹🥹🥹

بهت حق میدم ۹ماه انتظار ،درد کشیدی تا به دنیا اومده ولی کم کم از این دوست داشتن دیوانه وار کم میشه یعنی یکم که بگذره حساسیتت کمتر میشه من برا بچه اولم همینطوری بودم

هعی🥲من دوس دارم بچم اسفندی بشه برام انرزی خوب بفرس زودی بیاد پیشمون😅🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان کیان🩵👼🏻 مامان کیان🩵👼🏻 ۶ ماهگی