۷ پاسخ

اره من میشم میزنه واژنم وقتی

منم داد میزنم زیاد سر دخترم حرصم میده زیاد تکونش

نه من تهوع میگیرم عصبی میشم گریه میکنم

من وقتی شیرینی میخورم بیشتر تکون میخوره

اره 🥲
برای من ناراحت بودنی بیشتر تکون میخوره🥹🐣

بچه هم اصلا از جاش جم نمی‌خوره😶

نه، یکم صدامو بالاببرم و عصبی یا غمگین بشم شکمم مثل سنگ سفت و سنگین می‌شه

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد