خانما من دوهفته ای هست اسهالم چیکارکنم🥺🥺؟؟؟

۵ پاسخ

به دکترت خبر بده بپرس ازش

فسنجون بخور خوبمیشی، چای نباتم خشک میکنه

منم اکثرا اینجوریم، اما از یبوست بهتره ، چندروز پیش یبوست داشتم شکمم کار نمیکرد ،مردم 😥😰

کته با ماست بخور

خوشبحالت

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی