علت ارور دادن پکیج چیه
#فرزندپروری #گهواره

۴ پاسخ

احتمالا رسوب گرفته اگر فشار آب گرم‌کمه یکی از علت هاش همینه اررور میده خاموش میشه پکیچ از ما رسوب گرفته بود تعمیرکار اومد درست کرد

والا پکیج ما اصلا گرم نمیکنه داریم یخ می‌زنیم هرچقد دماشو بردن بالا فایده نداد

یا لوله هاش گرفته یا اینکه سرویس میخاد

خونه بابام اینجوری شد، تعمیرکار اومد گفت لوله هاش گرفته. یچی ریخت مثل رسوب زدا. قبلش اصلا خونه گرم نمیشد. بعد اون رو ۵۰ میذاری خونه گرمه گررررم میشه.

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۲ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان ارسام مامان ارسام ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان مرسده مامان مرسده ۲ سالگی
مامان برکه مامان برکه ۲ سالگی
مامان آیکان👼 مامان آیکان👼 ۲ سالگی
مامان خوشگله مامان خوشگله ۱ سالگی
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 ۲ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی