این چیه دخترا نوشته ۸/۸ نرماله است

تصویر
۵ پاسخ

میخای طبیعی شی یا سز؟

اره خوبه

حرکات و تنفس و آب دور جنین رو می سنجن و امتیاز میدن شما هم ۸ از ۸ گرفتین که عالیه

سونوی بیوفیزیکال برای چیه عزیزم؟

سونو بیوفیزیکال امتیاز داره که مال شما ۸ از ۸ عه و خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی