۵ پاسخ

زایمان طبیعی قراره بکنی؟

اشکال نداره
از الان به بعد داشته باشی خیلی به نرم شدن دهانه رحم و باز شدنش و انقباضاتت کمک میکنه

هفته آخر باید داشته باشی بدون جلوگیری برای زایمان راحت میگن خوبه

بدون جلوگیری نزدیکی نکن

استراحت کن خوب میشی

سوال های مرتبط