دوستان برای نفخ راه حلی دارید؟ 🤔🤔🤔

۸ پاسخ

تو چای زنجبیل بریز دم کن و بخور
شنیدم خیلی خوبه

رعایت کن که چیزای سردی و حبوبات نخوری
ولی عیب نداره بگ وز بره😂

سرزمین بادها راه بنداز😁

ن فقط باید تخلیه کنی وگرنه منفجر میشی 🥴

به سمت چپ بدنت دراز بکش و راحت بگوز

منم جدیدا خیلی نفخ میکنم از وقتی خواهرشوهرم یه آش رشته پر حبوبات فرستاد خونمون نفخه اومده ولمم نمیکنه

اره رها کن در بده ول کن من ک نمیتونمم ول کنم اقا دلخور میشه صب باید دعوا کنیم ک چرا تو خواب زدم🤣🤣🤣

خیررر
منم اینطوری ام

سوال های مرتبط

مامان 🌸 معجزه 🌸 مامان 🌸 معجزه 🌸 ۴ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری