تو چای زنجبیل بریز دم کن و بخور
شنیدم خیلی خوبه
رعایت کن که چیزای سردی و حبوبات نخوری
ولی عیب نداره بگ وز بره😂
سرزمین بادها راه بنداز😁
ن فقط باید تخلیه کنی وگرنه منفجر میشی 🥴
به سمت چپ بدنت دراز بکش و راحت بگوز
منم جدیدا خیلی نفخ میکنم از وقتی خواهرشوهرم یه آش رشته پر حبوبات فرستاد خونمون نفخه اومده ولمم نمیکنه
اره رها کن در بده ول کن من ک نمیتونمم ول کنم اقا دلخور میشه صب باید دعوا کنیم ک چرا تو خواب زدم🤣🤣🤣
خیررر
منم اینطوری ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.