۱۸ پاسخ

آرهههه خداروشکررر به امید آزادی همه پیامرسان ها😭🥹😍🤲🏻🧡

اینم ذوق ما ایرانی ها☹️

کاش اینترنت هارو هم‌وصل کنن

اره واقعا واسه خودمون دلم میسوزه

اره
کاش نتم وصل بشههه

یسسسسس

ارهههه💃💃

بله پیامک برا منم می‌ره امتحان کردم

اوکی شد🤣

اره عزیزم مرسی خبر دادی

مامان یارای خوبممم😂🙏🏻

ارهههه

بله درست شد

اره خداروشکر

برا من نشده

ارهههههه خدایا شکرت

عیدی دادن بهمون😂

اره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آوینا🐣💕 مامان آوینا🐣💕 ۱ سالگی
مامان 💙جوجوهام💙 مامان 💙جوجوهام💙 ۲ سالگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی
مامان سلين و تودلي مامان سلين و تودلي هفته سی‌ام بارداری