۵ پاسخ

انشالله که نباشه

من درد شکم داشتم سی تی نرمال بود بعد الان بعد دوهفته هم خودم حس میکنم هم دکتر ک توشکمم تومور هست بعد آزمایش نوشت برام

انشالله ک نباشه

تومور مارکر میدن فک کنم

بد نباشه...با سی تی اسکن‌مشخص میشه

سوال های مرتبط