چرا گهواره همه نشتی دارن؟😅😂

۵ پاسخ

دیشب حتما خاک بر سری کردن

😂😂😂😂😂نشتی انقباض اص ی وضعیه

چون توهم میزنن🤣🤣🤣

😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣 ترشحه بابا توهم زدن

سوال های مرتبط

مامان گل دختر//گل پسر مامان گل دختر//گل پسر ۲ ماهگی
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد