۱۰ پاسخ

فقط من جا موندمممم
بهداشت بهم گفت ۲۵ ام بیا ک بعد بفرستمت
۲۵ ام برم فرداش میتونه منو بفرسته؟
یعنی یکشنبه‌ش
میشم ۲۵ هفته دقیق
میترسم دیر بشه همش

اره حدودا یک ماه پیش همه داشتن سونو آنومالی میرفتن منم یکی از اونا بودم خیلی جالبه

چند روز طول میکشه جواب آزمایش گلوکز بیاد ؟؟؟من هنوز ازمایش ندادم دو هفته وقت دکتر دارم اگ برم ازمایش بدم تا هفته دیگ آماده میشه ؟

من دو هفته دیگه میرم

منکه اصلا ندادم😂

آزمایش خوبه باز.تا دیروز همه زایمان میکردن.فکر کردم فقط من موندم😂😂

من نرفتم هنوز😄

چون توگهواره هم هفته های ادم میاره بالا

چون وقتشه ماهم ازمایش بدیم برای همین تاپیک هاشون میاد برامون

من دیروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی