۱۱ پاسخ

تن ماهی جیوه داره واسه ادم بزرگشم خوب نیست

هر چیزی ک کنسروی باشه ممنوع برای بچه

ن تن ناهی پر از جیوه اس

تن‌ماهی خوب نیست ولی چون خیلی نمک هم داره اصلا خوب نیست

تن ماهی با لبنیات خوب نیست دل درد میاره نوزاد هم شیر میخوره

تن نـده اما خود ماهی رو مزه دار کن بپز بده من میدم با پلو شوید خیلی دوسداره😌💕

نه تن ماهی خطرناک

خود ماهی را بده عزیزم
قزل آلا عالیه‌واسشون

عزیزم ندی خیلی بهتره
کته خالی بده

من پسرم دوسالشه از دکترش ک پرسیدم واسه اولین بار میخواستم بهش بدم گفت ندین بهتره

من میدادم بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو من🐣 مامان جوجو من🐣 ۱ سالگی