خانوما قد جنینتون توی آنومالی چند بوده؟؟

۵ پاسخ

من 18هفته و 6روز گفت که 19سانت و نیم🥹♥️دکترمم گفت که نی نی قدبلنده

به من گفت ۱۶/۱۷ سانت

قد کلی نمیزنه هر اندام رو جدا قدش رو میگن

انومالی من قد نزده بود☹️

من نمیدونم والا گرفتم ولی نفهمیدم🥲😂

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد