کسی تو ماه شیشم بارداری دندون کشیده؟

۳ پاسخ

من کشیدم چند روز پیش الآنم یدونه دارم برای کشیدن از دکتر پرسیدم گفت میتونی تااخر شیش

هفته ۲۲ مجازه کارای دندون انجام بدی

نمیکشن عزیزم تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزهاخدایا شکرت مامان معجزهاخدایا شکرت ۸ ماهگی