اگر نهفته باشه که اصلا کلییی بی حسی میخواد
اگر نهفته نباشه و عادی باشه احتمال زیاد بکشن برات
چون خیلیا دندون معمولیشون درد میکنه میکشن
کلی جنس جدید نوزادی واسه تو راهی های نازتون اوردیم
همه با کیفیت عالی و صد در صد پنبه
همه قیمت لباس تو کانالمون موجوده
یه عالمه مامان عضو هستن خرید کردن و از خریدشون راضی بودن
ایدی کانال روبیکا
nini_heed44
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
من ماه پنج بودم دندونمو عصب کشی و پر کردم ولی دندون عقلم نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.