۲ پاسخ

برا من تقریبا سه ماه گذشته ولی از داخل بدنم همونجا که جنین بود گاهی اوقات تیر میکشه
بقایا هم نداشتم

برای شماهم اینجوری هستش من حدودا داره دوسال میشه ولی هنوز تخمدانم درد میگیره خیلی بد دردش

سوال های مرتبط

مامان یسنا و فسقلی مامان یسنا و فسقلی ۷ ماهگی
مامان ایمان و تودلی مامان ایمان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۱ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری