درهفته چن بار ماهی درس میکنید


فرزند پروری
فرزند پروری

۲۸ پاسخ

درهفته هیچ بار

دیر به دیر

یادم نمیاد کی خوردم

اصلا دوست نداریم متاسفانه درست نمیکنم ☹️

سالی ۲ بار

یکبار در هفته

هر۲سال شایدیکبارخواهرجزخاطره هامون شده 🤭🤭🤭🤭

عزیزم درخواست میدی❤️

ماهی یه بار اونم تن

من برای پسرم حتما هفته ای یه بار درست میکنم ولی خودمون ده روزی دو هفته ای یکبار

هفته یه دفعه ماهی
دو دفعه میگو
مابقی مرغ و گوشت

سالی هیچ با ر

علاقه ای به ماهی نداریم چندوقت یه بارفقط قزل میخریم بیشترتن ماهی میخوریم

دو هفته ای یه بار یا ده روزی یه بار
ماهی یک بارش ماهی کبابی هست بقیه اش قلیه ماهی

شمال بریم ماهی تازه بخریم تقریبا هر هفته میزارم

یکبار در هفته اگه داشته باشیم

من هفته ای ۲بار ب دخترم میدم خودمون نمیخوریم دیگه 🤣🤣🤣🤣تن ماهی میخوریم

ماهی سالی یکی دوبار

در هفته 2 بار کبابی بزرگ کپور

تو بگو در ساااال😂

من اگر ب خودم تنها بود، اصلا درست نمیکردم😀😆 ولی چون شیرخودمو میخوره دختری، هفته ای بین ۲تا ۱ بار. چون برای شیر خوبه

در سال هم هیچی
متنفرم ازش
بقیه م محکومن نخورن😂

من شوهرم دوست نداره ماهی خودم میخورم اونم ماهی دوبار

من خیلی دوست دارم ولی شوهرم اصلا نمی خوره بخاطر همین کم پیش میاد بیگره

هرماه دوسه بار

هر ماه دو سه بازی

ما هیچ نمیخوریم شوهرم دوس نداره

۲بار

سوال های مرتبط