دخترا تو بارداری سرماخوردگی خطرناکه؟؟🫶🏻

۴ پاسخ

تب لرز خیلی خطرناکه چون ممکنه سقط بشع خواهرم فقط تب لرز داشت بچشش سقط شد

تب خطرناکه

خواهر میشه بگین کدوم دکتر میرین منم اهل تبریز دنبال ی دکترو خوب میگردم

نه عفونت خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری