من همش این موقع که میشه حالت تهوع میگیرم چرا

۸ پاسخ

بچت پسره احتمالا منم دوتا بارداری همین موقع حالت تهوع میگرفتم بچه هام پسر بود حالت تهوع صبح واسه دختره

برا منم زیاد شده

منم عصر به بعد شروع میشه بازم نسبت به قبل کمتر شده🥴

از ماه ۴ دیگه قطع میشه

من این ساعت سوزش معده میگیرم 😢

منم دقيقا بعد اذان تا نصف شب حالت تهوع دارم فقط دوسدارم گريه كنم

از صبح هم دائم دارم تهوع دوبار بالا اوردم امروز

من ۱۰ هفته و ۵ روزم تهوع ام بهتر نشده میگن ازین هفته کمتر میشه چیکار کنم خیلی غمگینم

سوال های مرتبط

مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان شازده کوچولو🪐 مامان شازده کوچولو🪐 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترزیبام🩷 مامان دخترزیبام🩷 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد