خانما شما کی رفتین برا آنومالی؟ بهترین وقتش کی هست

۷ پاسخ

بارداری قبلیم 18هفته و 6 روز رفتم خود دکتر سونو این نوبت رو بهم داد

۱۹هفته و یک روز میرم

برای من ۱۷ هفته و ۵ روز نوشته دکترم

همین فردا میشم ۱۷ هفته و یک روز

۱۸ هفته و ۲ روز رفتم

۱۸هفته برامن سونونوشت

۱۸ و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری
مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته بیستم بارداری
مامان 💓نیکا👼 مامان 💓نیکا👼 ۷ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی