۷ پاسخ

دخترزایی رژیم نمیخواد انقدر که ساده اس😵‍💫
دخول سطحی باشه روزتخمک گذاری نباشه
پسرزاییه که رژیم و شرایط خاص سخت داره لامصب
البته که همه چی خواست خداست🤲

سه ماه قبلش منیزیوم و کلسیم میخوردم .خیلی چیزا داره من با پیجی تو اینستا رژیمموگرفتم و جواب داد

سردی لبنیات برنج بخور میشه دختر

اصلا ربطی به سردی گرمی نداره... من خودم تو عمرم گرمی نخوردم حساسیت دارم فقط ماست و دوغ میخورم

من ناخواسته باردار شدم ولی قبلش همش ماکارونی درست میکردم هفته ای دو بار فردا ناهارم میدادم میبرد سرکار با ماست و سالاد میخورد 😅😅

خخخخخخ

عرق رازیانه

سوال های مرتبط

مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته هشتم بارداری