دخترزایی رژیم نمیخواد انقدر که ساده اس😵💫
دخول سطحی باشه روزتخمک گذاری نباشه
پسرزاییه که رژیم و شرایط خاص سخت داره لامصب
البته که همه چی خواست خداست🤲
سه ماه قبلش منیزیوم و کلسیم میخوردم .خیلی چیزا داره من با پیجی تو اینستا رژیمموگرفتم و جواب داد
سردی لبنیات برنج بخور میشه دختر
اصلا ربطی به سردی گرمی نداره... من خودم تو عمرم گرمی نخوردم حساسیت دارم فقط ماست و دوغ میخورم
من ناخواسته باردار شدم ولی قبلش همش ماکارونی درست میکردم هفته ای دو بار فردا ناهارم میدادم میبرد سرکار با ماست و سالاد میخورد 😅😅
خخخخخخ
عرق رازیانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.