۷ پاسخ

لاحول و لا قوه الا بالله علی العظیم

موهای چهل روزگیشو باید بزنی که بچه سبک بشه من هم دخترمو هم پسرمو چهل روز شدن گفتم پدرم با ماشین تراشید

ماشاالله🤲🏻💗

هزار ماشاالله گیسو کمنده

هزاذ ماشاالله😍😍😍

ماشاالله بهش🥰😍

ماشاالله به موهاش😍

سوال های مرتبط

مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آوینا و آروین مامان آوینا و آروین ۷ ماهگی