۵ پاسخ

عزیزم منم بچم Iugr هستش میشه درخواستمو قبول کنین یکم باهاتون صحبت کنم

دخترمنم ۵۷۰۰بود تو ۴ماهگیش

شش ماهگی باید دو برابر زمان تولد باشه. پس خوبه

معمولیه عزیزم
کم نیس زیادم نیس طبیعیه حرص نخور غذاخور بشه خوب میشه انشاالله

نه خوبه عزیزم

سوال های مرتبط