۴ پاسخ

معلومه که خوبه دخترم بدنیا اومد 2کیلو 350 بود واکسن 6ماهگی 5کلیو 940بود بهداشت گفت نسبت به وزن تولدش خوبه

پسر منم ۲/۴۰۰ بود تولدش الان دوماهه ست ۵/۵۰۰

عالی

اره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط