سلام . عزیزم شما برای یبوست بچتون چیکار کردید؟ تو رو خدا اگه راهی پیدا کردی به منم بگو کم آوردم دیگه
پسر من سه ماهش شد امروز ۷۴۰۰
بهداشت گفت زیاده ولی چون شیر خودتو میدی اوکیه
آره خیلیم خوبه
اگر رو نموداره عالیه
پسرمنم ۲ ماهگی ۶۲۰۰بود
البته ۳۸۰۰به دنیا اومد
نمیدونم هر بچه ای یک شکله ولی دختر من که ۳۱ هفته دنیا اومد با وزن ۱/۶۰۰ چهار ماه ۶ کیلو بود . از دکترش میپرسیدی
نه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.