۸ پاسخ

دختر منم همینجوریه خو

نوزادا همین شکلی گریه میکنن😂در بیشتره مواقع اشک ندارن

زوده بزرگ تر بشه تازه اشک ش میاد .بچه من فعلا یک چشمش کمی میاد

۴۰روز به بعد اشکشون میاد

مال من تازه اشک داره هنوز زوده مال شما

دختر منم همینجوریه. فقط جیغ و جاقشه؛ اشک نداره

عزیزم نمیدونم تا چند ماهگی بچه ها همینجوری هستن بعدش اشکشون میاد

خیلی کم اشکی گریه میکنن،همه همینن

سوال های مرتبط

مامان نازارᡴꪫ مامان نازارᡴꪫ ۱۳ ماهگی
مامان بچه مامان بچه روزهای ابتدایی تولد
مامان آلا مامان آلا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی