۴ پاسخ

پدی لاکت مدفوعشو تنظیم میکنه خوبه پروبیوتیکه برای رودش مفیده.برای زور دادنش طفلی نفخ میکنه شربتهایی مثل گریپ میکسچر،گرایپ واتر،کولیکز،کامی کالم و...خوبه فقط باید امتحان کنی ببینی کدومش میسازه دوروز تست کنی هرکدومو میفهمی وقتی دیگه کم زور بده و باد رودش خارج بشه‌
پدی لاکتم روزی ۱۰قطره صبحا بهش بده

اره دفع کنه رنگ مدفوعش به زردی میره یاهم سبز
اگه زور میده بهش ازداروخانه شربت ضدکولیک بگیر بده یاهم پدی لاکت
با دکتر مشورت کن که داروی مناسب بدن

الان باید مدفوعش تغییر رنگ میداد تند تند شیر بده زیاد دفع داشته باشه رنگش تغییر کنه

دلش درد میکن

سوال های مرتبط