سلام بچه ها من چند هفته هستم تو سونو

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم بنظرم واژینال طول سرویکستو چک‌کن چون لب مرزه . برای منم تو انتی ۳۰ بود هر ده روز چکش میکردم با شیاف و استراحت نسبی تا آنومالی شد۳۴.حالا دو هفته دگ باید برم چک مجدد.

حواست باشه به طول سرویکست لب مرزه
پیاده روی نکن بیشتر استراحت کن
لازم باشه حتما سرکلاژ کن

۱۲هفته یک روز عزیزم

۱۲ هفته و یک روز عزیزم

همه چی خوبه و شما ۱۲ هفته یک روز هستی‌. این دیگه باید مبنای شمارش سن بارداری شما باشه. همه چیز هم خوبه در نتیجه سونوی انتی شما.

استتراحت کن سرکلاژ کن

واژینال بود سونوت؟سرویکسو چطور دکتر متوجه میشه؟

عزیزم داری هفته ۱۳رو پر میکنی ینی از هفته ۱۳ ۲روزش گذشته

۱۲ هفته و ۱ روز یعنی ۱۲ رو تموم کردی وارد ۱۳ هفته شدی

۱۲هفته ۱روز

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓مامان مامان توت فرنگی 🍓مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 روزهای ابتدایی تولد