مامانا قلم گاو که پخت چیکار میکنین میریزین داخل جایخی ؟
؟

۴ پاسخ

نه چون زیاده جایخی خیلی میخواد
میریزم داخل این ظرف فریزری یا ماکروفریا
میذارم فریزر ۲ ۳ ساعت یکم ک میبنده درمیاره برش برش میزنم میریزم کیسه فریزر

چطوري اماده كردي

نظرتون الان نهار درس کنم یا صب چون بچم الان خوابه

اره تو یا قالب های ژله ای تیکه تیکه بعد در میارم میذارم تو یه ظرفی میذارم تو فریزر

سوال های مرتبط

مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی