یه پام خیلی بیشتر ورم کرده
فک کنم از علاعم خطر بود؟

۵ پاسخ

طبیعیه زایمان کنی درست میشه نمک فقط نخور

چرا من همش ی طرفم ورم میکنه زودم خوب میشم از اول اینجوری بوده بعد چند ساعت خوب میشه

اره عزیزم ورم دوتا پا طبیعیه اما یدونه نه

بله عزیزم از علائم خطره پیگیری کن

برو بیمارستان حتما عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۴ ماهگی
مامان جوجه من مامان جوجه من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی