خانما سونو رشد کجا رفتید هزینش چند بود

۷ پاسخ

شهره روزمه با داپلر ۲و صد عکس سه بعدی هم ازش گرفت لینکش برام اومد رو گوشی

من رفتم ابوالفضل نظری ۵۰۰. بعد دکتر فرستادم اعظم فرحی چون جنینم وزنش کمه

سونوی بعد آنومالی چه سونوییه؟ و چند هفته انجام میشه؟

هزینش زیاد نیست من رفتم ۴30 شد البته با بیمه بدون بیمه ۵٠٠

تو شهرما با بیمه سلامت ۴۰۵

بیمارستان 211

من تو شهر خودم رفتم 500 تومن

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور 🥰 مامان نور 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری