دوستان هم هفته من دل دردهای پریودی دارید یا نه

۵ پاسخ

نه خدارو شکر
فقط دنده هام دارن خورد میشن😭

من امروز دارم یه استامنفن ساده خوردم بهترشدم

من هفته ی شما درد خفیف پریود داشتم و دکترم گفت باید شیاف پروژسترون استفاده کنم ده شب گذاشتم کاملا درد از بین رفت با دکترتون مشورت کنید بهتره

منم ندارم

نه من ندارم

سوال های مرتبط